ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Esports Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell" Marc Segarra Rodríguez
- Ramon Petit: un visionari que va eliminar els intermediaris
Publicat el
28 d’octubre de 2018 a
les 19:07
La pluja i el fred han sigut mal aliats per les activitats a l’aire lliure d’aquest cap de setmana. Tot i això, l’Espai Natura Fundació BBVA 1859 de la Masia de Can Deu ha celebrat aquest diumenge la IV edició de la Festa de la Tardor, una activitat que s’ha consolidat en els últims anys amb xifres d’assistència properes a les 7000 persones, tot i que les condicions climàtiques d’avui l’han reduït a unes 400.
“Estem contents perquè pensàvem que seria pitjor”, explicava el Marc, un dels gestors de la Masia de Can Deu. Aquest matí s’han cancel·lat algunes de les activitats a l’aire lliure que estaven previstes, però una part s’han adaptat a l’interior de la Masia com el Contacontes de la Castanyera, que ha sigut una de les activitats amb més assistència i que més han gaudit els més petits. També han pogut participar en un concurs de dibuix, o un taller de decoració de moniatos.
Un altre activitat que ha tingut molt èxit ha estat l’actuació del mag Enric Magoo, que ha omplert de màgia una de les sales de la Masia. Finalment, la degustació gastronòmica ha estat gratuïta i els assistents han gaudit d’un arròs amb bolets per llepar-se els dits. Degut a la pluja, el mercat de productes agrícoles ha funcionat a mig gas.
“El que volem oferir a les famílies amb aquesta fira és l’oportunitat de conèixer i apropar més el món rural”, explicava el Marc.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?