ARA A PORTADA
-
Sabadell Consulta les notes de tall 2026 a les universitats: desbanquen Física i Matemàtiques, la més alta dels últims anys Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Sabadell Instal·lada la tanca que vol evitar l'accés a les vies del tren a Can Llong Aleix Pujadas Carreras
-
Esports Benvingudes, retorns i molta ambició a la presentació de Fran Valera i Miguel de Toro amb el CN Sabadell: "Volem que la distància sigui més curta" Sílvia Fernández Sequero
Servei especial de bus urbà per anar al cementiri
Sabadell
La línia F4 farà el servei habitual de festius i es reforçarà des de la plaça del Vallès
- Ramon Petit: un visionari que va eliminar els intermediaris
Publicat el
01 de novembre de 2018 a
les 07:00
Actualitzat el
01 de novembre de 2018 a les
10:04
Com és habitual per Tots Sants, el cementiri serà un dels espais ciutadans més visitats aquests dies. Per aquest motiu s'ha posat en marxa el dispositiu per poder rebre els visitants.
Es recomana l’ús del transport públic per desplaçar-se al cementiri. És per això que aquest 1 de novembre s'ha habilitat un servei especial d’autobús urbà. La línia F4 farà el servei habitual de festius i es reforçarà des de la plaça del Vallès fins al cementiri. Entre les 8.25 h i les 14.15 h farà el recorregut en aquest tram cada 10 minuts i entre les 14.15 i les 18.25 h, cada quart d’hora.
Durant tot el dia també hi haurà més presència d’efectius policials, que vetllaran perquè les entrades i sortides de vehicles es facin de forma fluïda i sense incidències.
https://twitter.com/PoliciaSabadell/status/1057889979484004352?s=19
Aquest 1 de novembre, el cementiri estarà obert de 9 h a 18h. En diferents punts del cementiri hi haurà punts d'informació, on s'ubicaran diferents taules informatives de l'empresa concessionària Torra, S.A, una d'elles a l'accés des del Poblanou i una altra a la nova obertura del sector de Via Làctia.
Pel que fa als actes previstos, ja com va passar l'any passat, enguany se celebrarà una cerimònia laica, a les 12 del migdia, a la capella del Cementiri Vell. Després, es farà un concert a la plaça de les Illes, al Cementiri Nou.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Cremen matolls i vegetació a Can Roqueta
-
Sabadell
Sabadell En Comú Podem reclama un conveni Estat-Generalitat per un futur tramvia al Vallès
-
Sabadell
Més alumnes amb beca menjador a les escoles de Sabadell
-
Sabadell
Multa de 600 euros "per desobediència" al músic de carrer Andrés Mariani
-
Sabadell
Ja hi ha data de reobertura del Trenet del Parc de Catalunya de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Investiguen un tiroteig al barri de la Creu Alta de Sabadell