ARA A PORTADA
Can Deu escull la junta de la seva nova associació de veïns
Els ciutadans del barri es reuniran per votar la junta de la seva nova associació de veïns
- Val la pena un elèctric?
Publicat el 16 de novembre de 2018 a les 15:43
Actualitzat el 16 de novembre de 2018 a les 22:08
Els ciutadans del barri de Can Deu es reuniran demà -dissabte 17 de novembre-, a les 11:00h del matí, per votar la junta de la seva nova associació de veïns. Serà al Centre Cívic Dr. Josep Mª Plans Molina, i pel moment hi ha uns 300 veïns que, des de dimecres, s'han apuntat com a socis per votar els càrrecs el·lectes.
Aquest acte serà la culminació d'una feina que va començar fa 17 mesos, quan es va constituir la plataforma Todos por Can Deu, una agrupació de veïns que -en la pràctica- substituia l'antiga associació oficial, desmantelada durant els darrers anys. "Vam començar la plataforma perquè no podia ser que el nostre barri no tinguès una associació de veïns que lluités pels interessos de les persones que vivim aquí", explica una de les impulsores de l'iniciativa, Ester Lopera.
Tant Lopera com Juan Juárez -una altra de les persones que organitzen la creació de la nova associació- recorden el barri en els seus millors dies, quan van lluitar per aconseguir les escoles o l'arribada del CAP, i treballen per tornar a aquell esperit. "Volem que l'associació de veïns resurgeixi ja d'una vegada, i per sempre", explica Juárez, i afegeix que per aconseguir aquest objectiu cal incloure la gent jove de Can Deu.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Vuit punts de la ciutat, en obres: quines intervencions s'estan duent a terme a Sabadell?
-
Sabadell
Ensurt a Sabadell pel despreniment d'un tros del sostre de l'entrada d'un edifici
-
Sabadell
Sabadell estrena nova maquinària per a una neteja viària més "eficient i silenciosa"
-
Sabadell
Els Mossos d’Esquadra detenen l’autor d’un robatori amb intimidació comès en un establiment de Sabadell
-
Sabadell
La xurreria del Mercat de la Creu Alta reprèn el vol: un cas d’èxit del programa Reempresa a Sabadell
-
Sabadell
Crit d'alarma de Creu Roja Sabadell: "Hi ha 386 persones sense llar"