ARA A PORTADA
-
La visita de Lleó XIV mobilitza centenars de fidels sabadellencs, tot i les queixes: "Hauríem volgut més entrades" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
Tornen a entrar a l'escola Concòrdia de Sabadell: "Ens preocupa perquè per primer cop ha estat entre setmana" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Les piscines municipals d'estiu al Vallès, entre obres, pujades de preus i canvis en les dates d'obertura Marc Béjar Permanyer
L'encesa de llums ens avança el Nadal
Els llums de Nadal s'han encès aquesta nit amb un acte al Mercat Central
- El temps: sol aquest cap de setmana
Publicat el
23 de novembre de 2018 a
les 20:40
Actualitzat el
30 de desembre de 2019 a les
09:47
Des d'aquest divendres nit es poden veure els carrers il·luminats amb l'ornamentació de Nadal. L'encesa de llums es va fer com cada any a la plaça del Mercat Central. El ritual va comptar amb la cantada de nadales a càrrec del Quartet Mèlt. Un quadre escènic de dansa va fer una interpretació simbòlica de l'encesa. Aquesta escenificació va anar a càrrec de l'Escola de Dansa Kym Studio. Al voltant del Mercat també han quedat il·luminats tots els arbres.
L'enllumenat nadalenc compta amb més de 625 elements entre arcs de llum i cortines. Enguany s'han il·luminat un total de 77 carrers, places i equipaments públics. Es tracta de tecnologia LED. Les llums de nadal estaran enceses des de les 6 de la tarda a les 10 del vespre. Els dissabtes s'ampliarà l'horari fins a les 11 de la nit.
Una de les novetats d'enguany és la incorporació de 7 arbres nadalencs situats en diferents punts de la ciutat: a la plaça de Catalunya, la plaça del Farell, la plaça de la Creu de Barberà, el carrer de Serra de Galliners, la plaça del Mil·lenari, la plaça de Còrdova i el vestíbul de l'estació Sabadell la Plaça Major.
Per primer cop s'il·luminarà l'Eix Macià. Un altre element característic de la ciutat, la Torre de l'aigua quedarà il·luminada amb un rètol amb el número 100 en al·lusió al seu centenari.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Els jocs d'aigua del parc de les Aigües tornen a brollar
-
Sabadell
Sol i Padrís es prepara per Festa Major amb la solidaritat i el comerç local com a grans protagonistes
-
Sabadell
FOTOS | Intervenció dels Bombers per la caiguda d'un tros de façana al Centre de Sabadell
-
Sabadell Més trens d'FGC i Rodalies per la visita de Lleó XIV a Catalunya
-
Sabadell
Desmantellada una xarxa de venda d’armes prohibides vinculada a una investigació de Sabadell
-
Sabadell Denegada la petició de Santi Laiglesia d'allargar el termini per presentar l'escrit de defensa