ARA A PORTADA
-
La policia retira 308 cotxes abandonats a Sabadell en un any: "Ocupen places d'aparcament!" Marta Ordóñez
-
Inversió de 300.000 euros per a la millora de l'estació de Rodalies de Sabadell Sud Jan Cañadell Puigmartí
-
Els alumnes menors del cicle d’Emergències Sanitàries es queden sense pràctiques: “No ens podem graduar" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Segona jornada de vaga dels metges amb normalitat a les urgències i serveis mínims
- Dimecres amb sol i algun núvol despistat
Publicat el
27 de novembre de 2018 a
les 08:53
Actualitzat el
27 de novembre de 2018 a les
13:17
La reunió entre l'Institut Català de la Salut (ICS) i el sindicat Metges de Catalunya ha acabat aquest dimarts cap a la 1 de la matinada sense acords en les principals demandes i, per tant, el sindicat manté la vaga, prevista fins divendres. "Els punts principals, que són sobre la càrrega de feina, segueixen exactament igual; no hem pogut avançar, les filosofies són completament diferents", ha afirmat Carolina Roser, del comitè de vaga, a la sortida de la reunió. També ha lamentat que l'ampli seguiment de la vaga en la primera jornada "no sigui suficient perquè l'empresa pugui mirar-se aquest tema amb uns altres ulls". Per la seva banda, el director gerent de l'ICS, Josep Maria Argimon, ha subratllat que comparteixen el diagnòstic de la sobrecàrrega però ha constatat que no s'estan trobant en l'estratègia per abordar-la.
Les dues parts han trobat punts d'acord en altres reivindicacions, però no tenen el pes de les principals demandes. "La rellevància d'aquests punts no és tanta com per deixar de veure que no estem d'acord amb el punt de la sobrecàrrega assistencial, com per exemple l'elecció dels directors o l'hora de tancament dels centres per a la conciliació de la vida família, però aquests detalls no ens resolen el problema si no tenim un límit de visites diari", ha sospesat Roser.
Notícies recomenades
-
Sabadell
L'Ajuntament cedeix el terreny de la residència del tercer sector a Can Gambús
-
Sabadell
VÍDEO | Trenquen un llum del carrer amb un objecte metàl·lic i ho celebren efusivament: noves queixes al Centre
-
Sabadell
SMATSA equipa els seus vehicles amb 16 desfibril·ladors per millorar la resposta a emergències
-
Sabadell
FOTOS | Així serà el MNAC amb el segell sabadellenc d'Harquitectes
-
Sabadell
VÍDEO | Les càmeres ocultes de Pau Llatjós: "A Sabadell he aconseguit més visites que en qualsevol altre lloc"
-
Sabadell
Els Guardons del Vallès premien dècades d’història a la Fira Àpat