ARA A PORTADA
Divisió del govern davant d’Smatsa
- Els FGC s'aturen a Gràcia i no arriben fins a Plaça Catalunya
Publicat el
29 de novembre de 2018 a
les 20:40
Actualitzat el
01 de desembre de 2018 a les
16:42
El govern ha votat dividit una moció sobre la resolució del conflicte d’Smatsa. Unitat pel Canvi i Guanyem han donat suport a un text de Cs que proposa una mediació externa per resoldre el conflicte, mentre que Crida per Sabadell i ERC ho han rebutjat. Tot plegat ha estat en un ple municipal crispat, per les diferències entre els grups i per la irrupció –amb escridassades– dels treballadors a l'Ajuntament.
La divisió en el vot ha permès que s’aprovi el text, que no és vinculant però que té valor polític, perquè té lloc dies després de l'activació de la intervenció de l'Ajuntament.
La proposta de Ciutadans passa per incorporar una mediació externa que permeti que Ajuntament i Smatsa arribin a un acord i la modificació de l'annex de la Instrucció Tècnica de Facturació (ITF), el principal escull entre Smatsa i l'Ajuntament.
Notícies recomenades
-
Sabadell
El so de les sirenes uneix Sabadell i Gernika en un clam per la memòria
-
Sabadell
La plaça de Picasso es converteix en epicentre de convivència amb la Mostra d’Entitats del Districte 6
-
Sabadell
FOTOS | La Diada del Soci triomfa amb 'migas' i música en directe a la Serra d’en Camaró
-
Sabadell
Incendi a la cuina d’un restaurant del Centre
-
Sabadell
FOTOS | L’Escola Sagrada Família celebra el primer Certamen Literari Blanca Urzaiz
-
Sabadell
Incendi en un supermercat de l’Eix Macià