ARA A PORTADA
Una plataforma s'oposa a "qualsevol concessió" a Smatsa "que suposi seguir amb l'estafa a la ciutadania"
- El temps: sol al matí i algun núvol a la tarda
Publicat el
01 de desembre de 2018 a
les 18:04
Actualitzat el
01 de desembre de 2018 a les
20:12
La Plataforma en Defensa dels Serveis Públics ha emès un comunicat "urgent" aquest dissabte al migdia per en què insta el govern de Sabadell a què no arribi a cap acord amb Smatsa per evitar "qualsevol concessió que suposi seguir amb l'estafa a la ciutadania", ja que consideren que la concessionària està fent un frau a la ciutat. La plataforma aposta per la intervenció immediata de l'empresa.
Des d'aquesta plataforma consideren que el conflicte entre l'Ajuntament i l'empresa està provocat "per la corrupció del PSC i d'Smatsa" i que l'empresa està disposada a fer el que faci falta "per seguir lucrant-se d'aquest contracte fraudulent".
També manifesten que no toleraran que el consistori apliqui la moció de Ciutadans aprovada pel ple que insta l'executiu a modificar la Instrucció Tècnica de Facturació (ITF) per evitar l'ERO. Si això es fes, des de la Plataforma en Defensa dels Serveis Públics creuen que s'estarien "arreglant" les condicions del contracte per mantenir "l'estafa que, durant anys, aquesta empresa està duent a terme a Sabadell".
Notícies recomenades
-
Sabadell
El so de les sirenes uneix Sabadell i Gernika en un clam per la memòria
-
Sabadell
La plaça de Picasso es converteix en epicentre de convivència amb la Mostra d’Entitats del Districte 6
-
Sabadell
FOTOS | La Diada del Soci triomfa amb 'migas' i música en directe a la Serra d’en Camaró
-
Sabadell
Incendi a la cuina d’un restaurant del Centre
-
Sabadell
FOTOS | L’Escola Sagrada Família celebra el primer Certamen Literari Blanca Urzaiz
-
Sabadell
Incendi en un supermercat de l’Eix Macià