ARA A PORTADA
-
Convoquen una protesta davant del centre educatiu de Sabadell on faran el pla pilot amb mossos de paisà Redacció
-
Niubó, sobre la prova pilot amb mossos a centres educatius: "No aniran uniformats, ni armats, ni entraran a les aules" Redacció
-
-
I si, abans d'agafar bisturí, fem una simulació 3D: "El cirurgià pot fer, desfer, provar, equivocar-se i fer Control Z quan vulgui" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El Pessebre de la Ciutat ja està inaugurat
- El temps: dimarts de cel serè
Publicat el
15 de desembre de 2018 a
les 21:27
Actualitzat el
16 de desembre de 2018 a les
17:59
El Pessebre de la Ciutat s’ha inaugurat aquesta tarda a la Casa Duran. El d’enguany ha estat dissenyat per Jordi Portolés i al llarg de l’últim mes, una vintena de persones l’han muntat. Es tracta d’un pessebre clàssic però amb efectes d’aigua i llum. L’acte ha estat presidit per la regidora de Cultura, Montserrat Chacón, el president de l’Agrupació Pessebrista de Sabadell, Francesc Bartolomé i l’alcalde, Maties Serracant. Després de l’acte inaugural, els assistents han gaudit d’una actuació del cor de Can Feu.
Bartolomé ha explicat els passos a seguir per fer un pessebre. “S’ha de tenir una idea i aquesta s’ha de plasmar en un dibuix, i després ens hem de plantejar si el volem fer de tipus popular o més artístic”, explicava. El president de l’Agrupació Pessebrista també ha presentat un concurs. Al pessebre de la ciutat hi ha quatre elements amagats i qui els trobi podrà gaudir d’una entrada doble per veure “els Pastorets” a la Faràndula.
Serracant ha destacat el pessebre de la ciutat com una activitat “consolidada”. “Aquest Sabadell que il·lumina, volem que arribi a molts llocs”, assegurava l’alcalde. El pessebre estarà obert al públic fins el proper 6 de gener i hi haurà actuacions corals fins el 27 de desembre. Com a punt i final, tothom que vulgui podrà visitar la Casa Duran cada dia, a partir de les 19.00 h.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Repararan tres passeres del riu Ripoll a Sabadell
-
Sabadell
Rodalies tornarà a ser de pagament a partir del dissabte 9 de maig
-
Sabadell
FOTOS | La Fundació Bosch i Cardellach celebra 25 anys del Premi Montserrat Miró
-
Sabadell
FOTOS | Quines restes arqueològiques s'han trobat a la plaça de Fidela Renom?
-
Sabadell
Incertesa pel final de la pròrroga dels lloguers
-
Sabadell
Bogeria per l’obertura d’una cadena de menjar ràpid viral a l’Eix Macià