Mor una dona de 88 anys atropellada a l'avinguda Onze de Setembre. Passades les 12 del migdia de dimarts, la dona va ser atropellada per un camió que s'incorporava a l'avinguda mentre ella creuava pel pas de vianants. La víctima va ser traslladada a l'hospital del Parc Taulí amb pronòstic molt greu i un cop allà va morir hores més tard.
En l'accident hi van intervenir dues ambulàncies del SEM, dues dotacions de bombers i tres unitats de Policia Municipal.
ARA A PORTADA
-
-
Sabadell Veïns valoren amb pros i contres els primers dies dels nous aparcaments Aleix Pujadas Carreras
-
Sabadell Alliberen un home segrestat durant deu dies per un suposat deute vinculat al narcotràfic Redacció
-
-
Sabadell Habilitaran un nou espai d'aparcament gratuït per al partit entre el CE Sabadell i l'Almería Marc Segarra Rodríguez
Mor una dona de 88 anys atropellada a l'avinguda Onze de Setembre
Sabadell
La va atropellar un camió que s'incorporava a l'avinguda Onze de Setembre mentre creuava un pas de vianants
- El temps: cap de setmana assolellat
Publicat el
19 de desembre de 2018 a
les 11:16
Actualitzat el
19 de desembre de 2018 a les
15:53
Notícies recomenades
-
Sabadell
"Moltes clientes no venen des de fa un mes per les obres"
-
Sabadell
Màrius Serra, mestre de cerimònies d'un nou concurs lingüístic de la Festa Major de Sabadell
-
Sabadell
VÍDEO | Ensurt per un aparatós incendi en un local de Sabadell
-
Sabadell
El repte de les piscines municipals: "En caldran més i accessibles per a tothom"
-
Sabadell
El carrer de la Borriana, afectat per diverses obres
-
Sabadell
El calvari dels ratpenats en un domicili de Sabadell arriba al final: "Si tot va bé, la setmana que ve s'acaba"