ARA A PORTADA
-
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis Ana López
Creu Roja repartirà joguines a més de 1.800 infants
- El temps: cap de setmana assolellat
- Miquel Àngel Luque
- Cap de redacció a Diari de Terrassa
Publicat el 20 de desembre de 2018 a les 16:33
Actualitzat el 21 de desembre de 2018 a les 00:43
Creu Roja Sabadell preveu repartir joguines a un total de 1.847 infants aquest Nadal. D'aquesta manera, l'assembla local se situa com una de les oficines de l'entitat que més joguets distribuirà durant els propers dies en el marc de la campanya La joguina educativa. L'objectiu és recollir més de 5.500 joguines per cobrir les necessitats previstes dels infants, entre els 0 i els 14 anys.
La major part de beneficiaris són infants de Sabadell (1.574). Però també tindran els seus reals nens i nenes de Sant Quirze (93) i Barberà del VAllès (180). Una seixantena de voluntaris i voluntàries s'encarreguen de la recollida de les joguiens, la seva classifcació, la preparació de lots i el lliurament.
El president de Creu Roja Sabadell, Josep Masip, ha fet una crida a la recollida de joguines per a infants a partir de 8 anys. "Es necessiten més joguines per aquesta edat. Normalment, costa més fer-ne recollida". El regidor d'Acció Social, Gabriel Fernàndez, ha volgut destacar que "hi ha infants amb discapacitat intel·lectual que també entren a la campanya encara que tinguin més de 14 anys. Hem millorat molt en veure on hi ha les necessitats reals de l'entrega".
Notícies recomenades
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
Veïns de Sabadell: "Ens cal un caixer automàtic al barri"
-
Sabadell
VÍDEO | Aparatós incendi d'un cotxe al mig del carrer a plena llum del dia a Sabadell