Els FGC amplien l'horari els dies de Nadal, Sant Esteve i cap d'any

  • El temps: cap de setmana assolellat
Publicat el 24 de desembre de 2018 a les 08:15
Actualitzat el 24 de desembre de 2018 a les 09:33
Davant les característiques dels dies de Nadal, FGC adapta els seus horaris per ampliar el servei de la seva xarxa. Així, hi ha diferents novetats.

Nadal, fins a les dues de la matinada

Dilluns 24 de desembre, vigília de Nadal, el servei d'FGC finalitzarà a les 23h a totes les línies. El dia de Nadal, el 25 de desembre, els trens circularan fins a les 02h.

Sant Esteve, fins a mitjanit

El dia de Sant Esteve, el 26 de desembre, els Ferrocarrils faran sortides fins a les 00h.

Cap d'any, trens cada 45 minuts

La nit de cap d'any FGC oferirà un servei ininterromput durant tota la vetllada. D'aquesta manera, els trens circularan de forma continuada en els trajectes de Barcelona a Sabadell i a Terrassa, amb sortides cada 45 minuts aproximadament; i per la zona urbana de la capital catalana. L’interval de pas dels serveis urbans de les línies L6 (Sarrià), L12 (Reina Elisenda) i L7 (Av. Tibidabo) serà de 20 minuts. El Funicular de Vallvidrera circularà amb un interval de 10 minuts durant tota la nit.