ARA A PORTADA
- Troben una furgoneta robada totalment cremada
Publicat el
02 de gener de 2019 a
les 21:03
Actualitzat el
03 de gener de 2019 a les
10:34
Una de les tres famílies propietàries d'una casa situada al carrer Navas, 43 -al barri de Can Puiggener- ha hagut de ser desallotjada per l'esfondrament de les bigues de l'edifici. Segons ha avançat Ràdio Sabadell, el succès va tenir lloc ahir a la nit i la família -diu l'Ajuntament- ja ha estat reallotjada. L'estructura que separa la primera planta, a peu de carrer, del pis inferior es va esfondrar mentre els ocupants de la casa miraven la televisió.
L'Ajuntament i els serveis d'emergències no han tingut coneixement dels fets fins a aquesta tarda, quan els Bombers s'han desplaçat fins a Can Puiggener per comprovar l'estat de l'immoble. També hi han anat a la zona el coordinador de l'àrea de Cohesió Territorial i l'alcalde de Sabadell, Maties Serracant, acompanyat de personal de l'àrea de Cohesió Territorial i del servei d'Habitatge.
“La urgència és la seguretat i és el que estem treballant ara per posar les mesures necessàries. A partir d'aquí, vindrà la resta, amb l'acompanyant social la comunitat”, ha declarat Serracant a la ràdio. Ha afegit que demà s'obrirà un expedient de disciplina urbanística que ha de resoldre quina és la solució a la situació d'inestabilitat de l'immoble.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell reprova el regidor de Vox que va fer veure que disparava un tret al ple
-
Sabadell
Els franciscans recorden sant Francesc d’Assís en els 800 anys de la seva mort
-
Sabadell
Llum verda a l'inici de les obres de construcció del nou Mercat de Campoamor
-
Sabadell
FOTOS | Gràcia prem l’accelerador per la seva biblioteca: "L’hem d’aconseguir"
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història