https://twitter.com/i/moments/1085815583873122304Ver esta publicación en Instagram
ARA A PORTADA
-
Sabadell Les obres dels 108 pisos de lloguer assequible de Can Gambús avancen amb un 10% d'execució Sílvia Fernández Sequero
-
-
Sabadell La protesta contra les hores extres, als CAP: "Tenim 12 minuts per pacient i n'acabem encabint tres en aquest temps" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell VÍDEO | Tres detinguts per assaltar de nit una farmàcia de la Creu Alta i endur-se dues caixes registradores S. G. i A. A.
-
Sabadell Una unitat per tractar afectats per l'amiant: "Els 300 casos que controlem, la majoria antics treballadors de fàbriques, són només la punta de l'iceberg" Sergi Gonzàlez Reginaldo
Així ha estat la Passada de Sant Antoni
Sabadell
No hi ha hagut incidents en una jornada festiva marcada per la il·lusió de petits i grans
- Atropellen un nen de cinc anys a Ca n'Oriac
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
17 de gener de 2019 a
les 19:43
Actualitzat el
17 de gener de 2019 a les
21:11
A les 16:30h l'Eix Macià ja bullia d'activitat. Era l'hora que estaven citades les dues colles, la Vella i la Nova, per començar la Passada de Sant Antoni. Després d'un matí més íntim, amb esmorzar, benedicció dels animals i missa, a la tarda la festa pren un aire diferent, perquè s'obre més a la ciutadania i, sobretot, entren el joc els caramels. No hi ha hagut cap incident remarcable.
Després de les revisions, aquest any amb un veterinari fent les comprovacions pertinents a la sortida, els carros han sortit cap al carrer de Francesc Layret. El recorregut ha continuat per l'avinguda Onze de Setembre, la Via de Massagué, el Passeig i la Rambla.
Aleshores és quan s'ha produit l'intercanvi de caramels entre les dues colles i el famós gir de Cal Pané, un gir de 180 graus al final del recorregut. Les dues colles, capitanejades per Sant Antoni Abat, han continuat el recorregut fins a la plaça de l'Àngel, on s'han dispersat a les 19h aproximadament.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un nou vehicle permetrà recuperar la cobertura telefònica després d'incendis o apagades
-
Sabadell
FOTOS | Així són els nous jocs de l'àrea infantil de Can Gambús
-
Sabadell
"Hauria de ser gratuïta tot el mes": dues setmanes sense pagar la zona blava, què en pensen els conductors?
-
Sabadell
Dos ferits en un accident entre un cotxe i un patinet a Covadonga
-
Sabadell
Sabadell activa la prealerta Inuncat per la previsió de pluges intenses
-
Sabadell
Multen amb 600 euros una persona per llençar deixalles fora dels contenidors a la Planada