ARA A PORTADA
Ciuró descarta la conselleria de Presidència per centrar-se en Sabadell
- Atropellen un nen de cinc anys a Ca n'Oriac
Publicat el 17 de gener de 2019 a les 19:18
Actualitzat el 27 de març de 2019 a les 09:30
L’alcaldable de Junts per Sabadell, Lourdes Ciuró, ha rebutjat ser consellera de la Presidència per centrar-se en el seu projecte de ciutat, que va presentar ahir al vespre. Es dona el cas que la cartera de Presidència ara l’ocupa Elsa Artadi però tot apunta que acompanyarà Joaquim Forn en la seva candidatura a l’alcaldia de Barcelona a les eleccions municipals.
Segons ha avançat el Diari ARA i ha confirmat el D.S., Ciuró va desestimar l’oferiment aquest dimecres mateix al matí en una trobada a la presó de Lledoners. A la reunió hi van assistir els presos del PDECat Josep Rull, Jordi Turull i Jordi Sànchez, a més de Forn, Artadi i la mateixa Ciuró.
En declaracions al D.S. Ciuró ha explicat que no considera la decisió un rebuig sinó que “és un honor que acceptaria encantada", però remarca que "en aquests moments estem treballant un projecte molt engrescador per Sabadell, amb molta gent que fa temps que hi treballa i aquesta és ara la meva prioritat: guanyar les eleccions a Sabadell”.
A la presentació del seu programa de ciutat aquest dimecres al vespre a l’Espai Cultura Ciuró va portar una carta dels mateixos presos de Lledoners en què donen suport a la seva candidatura. Tanmateix, l’alcaldable va explicar en l'acte que a la presó va refermar el seu compromís amb la ciutat, un missatge que ara s’ha pogut desxifrar encara més.
https://www.diaridesabadell.com/2019/01/16/lourdes-ciuro-gran-via-projecte-ciutat/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Quan puc reservar la meva visita amb l'Ambaixador Reial de Sabadell?
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores