ARA A PORTADA
-
Esports El CE Sabadell no troba el camí del gol i s'ha de conformar amb un punt davant de l'Andorra Marc Segarra Rodríguez
-
Cerdanyola del Vallès Més de 300 dies i 400 positius després: quan tancarem el capítol de la pesta porcina? Marc Béjar Permanyer
-
Cerdanyola del Vallès Josep Solé: "Capturar tots els senglars de la zona és l'única manera de tancar l'episodi de la pesta porcina" Marc Béjar Permanyer
-
-
Sabadell "Quan una comunitat s’organitza, és capaç de fer coses enormes": l’Escola Concòrdia es recupera després de les pluges Redacció
Gesa marca posicions per les municipals: “Amb el PP, aquesta ‘mandanga’ independentista s’acabarà”
Sabadell
El candidat marca les seves línies estratègiques: l'habitatge, la seguretat, els barris i l'espai públic
- El temps: Dijous de sol i fred
Publicat el
23 de gener de 2019 a
les 21:34
Actualitzat el
27 de març de 2019 a les
09:30
"Sabadell no ha estat pitjor mai. La ciutat fa autèntica vergonya". L’alcaldable del PP, Esteban Gesa, ha presentat aquesta tarda la seva candidatura a les eleccions municipals de 2019 al Centre Cultural Virgen de Gracia (Can Puiggener). Ho ha fet entre retrets al govern quadripartit, al qual ha acusat de treballar per la causa independentista en comptes de pels veïns de la ciutat, i acompanyat del president del PP català, Alejandro Fernández, i del periodista Tomás Guasch, amic íntim de Gesa i conegut per ser "ministre de Tabàrnia".
"Amb el PP, aquesta 'mandanga' independentista s'ha acabat", ha exposat Gesa amb indignació. Per al líder popular, el govern d'esquerres ha estat el de la inacció pel que fa a qüestions com l'espai públic, la neteja i la seguretat. "Aquests senyors han tret el retrat del Rei del ple municipal, mentre la via pública va plena de llaços grocs...", ha expressat el candidat popular.
En la mateixa línia, el president del PP català, Alejandro Fernández, ha realitzat un discurs en clau de blocs independentista-unionista. Davant la situació que travessa el PP a Catalunya –amb uns resultats electorals en mínims històrics– ha posat de relleu el paper dels populars en el “moviment antinacionalista”. “No som la dreteta covarda. Hem entregat la nostra sang per Espanya", ha exposat Fernández, amb una clara referència a la darrera incorporació dels populars a Sabadell: la germana del regidor del PP de Viladecavalls, Paco Cano, assassinat per ETA l'any 2000 a Terrassa.
Fernández ha assistit a l’acte per expressar el seu suport al candidat sabadellenc. Ha volgut remarcar un tret de Gesa que considera positiu: la seva proximitat. “No trobareu cap altre candidat que pugueu aturar pel carrer i que us atengui”, ha expressat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Francesc Torralba: "L’esperança no és una forma d’escapar del mal, però no es deixa vèncer pel desànim"
-
Sabadell
Del soterrament del tren a la Gran Via
-
Sabadell
The Cheesecake Cup arriba a Sabadell amb sis dies dedicats al pastís de formatge
-
Sabadell
El Govern de la Generalitat aixeca les restriccions de mobilitat per la pluja al Vallès Occidental
-
Sabadell
El temporal deixa 172 litres per metre quadrat a Sabadell i desenes d’incidències
-
Sabadell
Sense trens a FGC i Rodalies per la pluja intensa: "Ara no puc tornar a casa"