Un ciclista va atropellar dissabte al matí, a les 9:10h, un vianant de 85 anys mentre creuava el carrer passant entre vehicles estacionats, i no pel pas de vianants, a l'avinguda de Can Bordoll de Can Roqueta. L'home va ser traslladat al CUAP de Sant Fèlix amb pronòstic lleu. En les tasques de socórs hi va participar una ambulància del SEM i una unitat de la Policia Municipal.
El mateix dissabte, però a les 12:43, un turisme va atropellar un home de 65 anys que també creuava el carrer entre cotxes estacionats. L'home va ser traslladat al Taulí per a valorar el seu estat.
D'altra banda, aquest divendres passat a les 12:58h, al carrer Argentina, un altre cotxe va atropellar una dona de 27 anys quan anava a pujar al seu vehicle. Com en el primer cas, també va ser traslladada al CUAP de Sant Fèlix amb pronòstic lleu.
ARA A PORTADA
Cap de setmana amb tres atropellaments als carrers de Sabadell

- Cap de setmana amb tres atropellaments als carrers de Sabadell
Publicat el 11 de febrer de 2019 a les 12:52
Actualitzat el 11 de febrer de 2019 a les 16:46
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | La festa de l'escuma de Sol i Padrís
-
Sabadell Exitosa desfilada solidària d'Andi Sabadell
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?