Inauguració del nou Aldi al passeig de Can Feu / LLUÍS FRANCO[/caption]
ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Esports Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell" Marc Segarra Rodríguez
- El temps: divendres de cel ras
Publicat el
20 de febrer de 2019 a
les 11:26
Actualitzat el
20 de febrer de 2019 a les
16:24
Els supermercats Aldi han inaugurat aquest dimecres 20 de febrer un nou establiment a Sabadell, situat al passeig de Can Feu, 123, a tocar de la plaça del Mil·lenari. L'obertura s'ha fet aquest dimecres al matí i desenes de persones s'hi han acostat des de primera hora. L'horari del supermercat és de dilluns a dissabte de 9h a 21h i hi ha places d'aparcament per als clients.
L'establiment dona feina a 17 persones i ofereix una varietat de fins a 2.500 productes. És el segon Aldi de Sabadell, després que el passat mes de setembre van inaugurar l'altre que hi ha a la ciutat a la carretera de Barcelona, 403.
Al llarg d'aquest dimecres d'obertura els compradors podran gaudir d'una cuina en viu i podran provar una selecció de plats i emportar-se'n les receptes. Pels clients que vagin al supermercat aquest 20 de febrer i facin una compra igual o superior a 25 euros, Aldi també els regalarà una bossa exclusiva de productes seus i dos tiquets de regal per a les pròximes compres.
La inauguració ha comptat amb la presència del responsable d’Expansió d’Aldi, Alexandre Pagès; la regidora de Comerç de l'Ajuntament, Marisol Martínez; el president de Sabadell Comerç Centre, Josep Maria Porta i la subdirectora general de Comerç de la Generalitat, Montserrat Gallardo.
[caption id="attachment_87214" align="aligncenter" width="1000"]
Inauguració del nou Aldi al passeig de Can Feu / LLUÍS FRANCO[/caption]
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Inauguració del nou Aldi al passeig de Can Feu / LLUÍS FRANCO[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?