ARA A PORTADA
Juli Fernàndez presenta la seva candidatura a l’alcaldia de Sabadell de cara a les properes eleccions municipals
El candidat republicà, Juli Fernàndez, assegura que torna a sentir-se preparat per a millorar la vida de la ciutat

- El temps: Dilluns de matí ennuvolat i tarda assolellada
Publicat el 10 de març de 2019 a les 15:50
Actualitzat el 27 de març de 2019 a les 09:27
No és el primer cop que veiem Juli Fernàndez al panorama polític municipal. El republicà ja va ser l'alcalde de la ciutat de Sabadell des del 2015 fins al 2017 i de cara a les properes eleccions del 26 maig vol revalidar l'alcaldia. Així ho ha volgut expressar durant el seu discurs de presentació de la candidatura celebrat a l’espai Amfiteatre dels Jardinets.
Fernàndez ha incidit sobretot en els projectes que durant la seva passada candidatura van ser possibles. Concretament ha mencionat obres públiques com el soterrament del les vies dels FGC a Can Feu, la renovació de la flota d’autobusos o l’equiparació de l’Eix Macià. El candidat republicà ha assegurat que durant molts anys “no s’han aportat diners per a mantenir la ciutat i ara s’han de fer grans aportacions que costen diners i temps”. També ha criticat durament el cas de corrupció Mercuri en el qual està implicat Manuel Bustos assegurant que “Sabadell deixaria de ser coneguda per haver tingut un alcalde fraudulent” per passar a ser “una ciutat coneguda pel seu avanç”.
A la presentació del nou candidat d’Esquerra Republicana també hi han assistit Anna Simó i Joan Tardà. Simó ha expressat la seva gratitud envers Sabadell i ha recordat que “també és la ciutat de Carme Forcadell”, seguit dels aplaudiments del públic. Tardà per la seva banda ha remarcat la necessitat que hi hagi diàleg entre Catalunya i els pobles espanyols però també ha destacat la importància de la democràcia ja que, en paraules del republicà, “si s’afebleix, sorgeixen els feixismes”.
Notícies recomenades
-
Sabadell L'esquema de les vetlladores a l'escola, en un curs amb més complexitat a l'aula: "Hem perdut la meitat d'hores"
-
Sabadell Un segle de vida, amor i energia inesgotable: "He tingut molta sort i m'he sentit molt estimada sempre"
-
Sabadell L’Aplec de Jonqueres celebra la 38a edició
-
Sabadell Diversos ciutadans se sumen a un manifest de suport al regidor independent Gabriel Fernàndez
-
Sabadell El Torrent de Colobrers, tancat per tasques de manteniment
-
Sabadell Desallotgen un pis a la Creu Alta per generar "situacions de conflicte i incivisme al barri"