La Policia Municipal de Sabadell va identificar un conductor, un home de 57 anys, que va donar positiu en alcoholèmia amb un resultat de 0,90 mg/l, triplicant el màxim permès de 0,25 mg/l.
Els fets van tenir lloc ahir a les 16.30 h a l’avinguda Arraona, 21, i els agents van realitzar diligències judicials per un presumpte delicte contra la seguretat vial. Es va immobilitzar el vehicle.
ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Identifiquen un conductor triplicant la taxa màxima d'alcohol
- El temps: dilluns ennuvolat
Publicat el 05 d’abril de 2019 a les 16:49
Actualitzat el 05 d’abril de 2019 a les 17:07
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions