ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Esports Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell" Marc Segarra Rodríguez
- El temps: divendres assolellat sense núvols
Publicat el
22 d’abril de 2019 a
les 12:53
Actualitzat el
22 d’abril de 2019 a les
15:54
Separat de Sabadell pel carrer Pau Vila, Barberà és un municipi de més de 32.000 habitants on conflueix la modernitat del nucli urbà i les arrels culturals de la seva història medieval.
La senzillesa de l’Ajuntament de Barberà i la seva elegància és el que el fan una construcció amb personalitat. El 1985, el municipi va commemorar el seu mil·lenari, que va coincidir amb la inauguració de la plaça de la Vila, una obra arquitectònica que dona presència a l’edifici consistorial.
[aesop_gallery id="94243" revealfx="off" overlay_revealfx="off"]
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?