ARA A PORTADA
- La vaga d'escombraries, prop de desconvocar-se
- Miquel Àngel Luque
- Cap de redacció a Diari de Terrassa
Publicat el
28 d’abril de 2019 a
les 23:16
Actualitzat el
29 d’abril de 2019 a les
07:29
L'alcaldable del PSC a Sabadell, Marta Farrés, ha valorat "molt positivament" els resultats dels socialistes a les eleccions generals. Ho argumenta per tres motius: l'increment de la participació, el tripartit de dretes no suma i "la victòria aclaparadora del partit socialista a l'Estat i a Sabadell".
De fet, Farrés ha assegurat que a la ciutat hi ha hagut un "tomb", ja que feia molt temps que el PSC no era la primera força política. Segons la candidata socialista a les municipals de Sabadell, aquests resultats a l'àmbit local demostra que "hi ha gent que ens ha votat i esperem que estigui disposada a continuar votant-nos".
Explica aquests bons resultats per la feina que ha fet Pedro Sánchez de renovació del partit i d'aposta pel futur del país. "Esperem el mateix bon resultat en clau de ciutat", ha afirmat Farrés, que confia a consolidar els socialistes que han tornat al PSC en aquestes eleccions.
Afònica, però, amb "molta energia" per dur a terme la campanya electoral, espera acabar celebrant-ho amb la mateixa intensitat d'aquí a 28 dies.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell