
ARA A PORTADA
Un debat electoral frenètic i ple de compromisos, a la portada del D.S.
No et perdis l'edició d'aquest dijous 9 de maig.

- La Policia Municipal recupera dos vehicles sostrets
Publicat el 08 de maig de 2019 a les 23:11
Actualitzat el 09 de maig de 2019 a les 08:46
En la portada del Diari de Sabadell d'aquest dijous, recollim la imatge del debat, organitzat per 45 entitats a Fira de Sabadell, que ha tingut lloc aquest dimecres al vespre a Fira Sabadell. No et perdis en l'edició de demà el que ha donat de sí aquesta taula rodona.
Al marge, també t'expliquem la difícil situació en què han quedat un grup de veïns de Can Puiggener, després d'haver patit una presumpta estafa en la construcció d'ascensors.
Així mateix, parlem de la condemna a l'Ajuntament per assetjament laboral i de totes les reaccions que això ha suscitat al voltant de l'alcalde Serracant.

Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Salut Mental Sabadell celebra el seu trentè aniversari
-
Sabadell Desallotgen un edifici de Ca n'Oriac pel mal estat dels baixos
-
Sabadell FOTOS | Floreix la primavera a Can Feu-Gràcia
-
Sabadell El Bisbe de Terrassa celebra la tria de Lleó XIV: "Han estat significatives les seves primeres paraules, desitjant la pau de Crist Ressuscitat”"
-
Sabadell Milloren el sobreeixidor del riu Ripoll a Jonqueres per reduir l'erosió de l'entorn natural
-
Sabadell Quan la jubilació es transforma en ajuda pels altres: "M'agrada fer voluntariats"