ARA A PORTADA
Farrés (PSC), a ERC: "No podem vendre Sabadell per interessos de partit"
El govern municipal ha cedit als interessos del govern de la Generalitat per qüestions partidistes, segons l'alcaldable socialista
- El temps: comencen les pluges
Publicat el
16 de maig de 2019 a
les 13:17
Actualitzat el
16 de maig de 2019 a les
13:34
El govern municipal ha cedit als interessos del govern de la Generalitat per qüestions partidistes. Això és el que considera l'alcaldable del PSC, Marta Farrés, sobre controvèrsies a la ciutat com el trasllat del servei d'oncologia pediàtrica a Vall d'Hebron, la residència promesa al sud o la millora de la xarxa viària de Sabadell.
"No podem vendre Sabadell per interessos de partit", ha exposat Farrés en un missatge clarament dirigit a les "formacions del mateix color polític que el govern de la Generalitat" –ERC–, a qui atribueix una "falta de lideratge a la ciutat".
Farrés assegura que si ella esdevé alcaldessa de Sabadell, prioritzarà els interessos de ciutat. La socialista considera que l'experiència prèvia dels governs socialistes així ho demostra: "Hi ha hagut moments en què al govern de la Generalitat i al de l'Estat hi havia el mateix color polític. Quan havíem de triar entre ells i Sabadell, teniem molt clar que triàvem Sabadell".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un incendi de vegetació urbana als Merinals mobilitza quatre dotacions de Bombers
-
Sabadell
Cap de setmana gran als Merinals-Can Gambús: èxit de participació en les primeres activitats de la seva festa major
-
Sabadell
Com serà la rua de l’ascens del CE Sabadell? Horaris, recorregut i tots els detalls de la gran festa arlequinada
-
Sabadell
Sabadell En Comú Podem reclama millores urgents en el transport interurbà
-
Sabadell
Presenten una trentena de propostes per reconduir la situació del català a Sabadell
-
Sabadell
Un camió trenca un arbre per la meitat en una zona peatonal del Centre de Sabadell