ARA A PORTADA
- En portada: L’escenari de pactes deixa poc marge a ERC
Publicat el
27 de maig de 2019 a
les 16:09
Actualitzat el
27 de maig de 2019 a les
16:34
En motiu del primer aniversari de la mort del sabadellenc Antonio Giménez, la seva família ha escrit una carta de record que reproduïm íntegrament a continuació.
En nom de la família Giménez Ruiz em dirigeixo als mitjans, en primer lloc, per agrair-los la cobertura realitzada per la defunció del meu pare, Antonio Giménez Sánchez, el passat 25 de maig del 2018 a conseqüència d’una electrocució a la dutxa; i, en segon lloc, demanar-los que continuïn de prop aquest cas, perquè els fets continuen sense esclarir-se. Volem que les coses canviïn i es puguin evitar, en el futur, accidents com aquest.
Ets un exemple com a pare, com a fill, com a germà, un amic, un company. En definitiva, una persona exemplar en tots els aspectes. Eres alegre i simpàtic, amb força i l’afany d’ajudar sempre. Un any després, tothom recorda el teu somriure i la teva fe, ens ensenyaves a pensar, a conèixer el camí i caminar-lo. La teva filosofia de vida era cap amunt, ment en positiu, pas ferm i humilitat per davant de tot. I és que ell no escalava muntanyes perquè el món pogués veure-ho, ho feia per poder veure el món.
Fa un any que vas marxar i des d’aleshores han passat tantes coses… tants cops m’he preguntat on ets, he necessitat la teva abraçada en els moments en què m’envaeix la desil·lusió i el meu crit es dirigeix al cel. Sempre hi haurà un enorme buit en mi. Estàs absent, però sempre molt present en mi. T’estimo, pare.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Cuca Santos, nova secretària de Discapacitat i Salut Mental del PP català
-
Sabadell
FOTOS | Ensurt per un incendi a prop de Can Jonqueres de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | El dia de l’Orgull LGTBI+ s’inicia amb una manifestació
-
Sabadell
Dol a Ca n'Oriac per la mort de Resu Fernández, una històrica del moviment veïnal
-
Sabadell
FOTOS | Ja ha arribat l'hora de la piscina descoberta
-
Sabadell
"No hi havia temps": què diuen alumnes i docents sobre el 4,2 de Matemàtiques a la Selectivitat?