ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Sabadell allotja l’Orquestra Segle XXI en el seu retorn a Catalunya
- Reclamen que s’esmeni el greuge elèctric a les indústries catalanes
Publicat el 09 de juliol de 2019 a les 12:44
Actualitzat el 09 de juliol de 2019 a les 19:53
L’Orquestra Segle XXI ha triat Sabadell per fer una estada i preparar el concert que oferirà aquest vespre al Palau de la Música Catalana, on tocarà la Novena Simfonia de Beethoven. El concert és amb motiu del vintè aniversari de la formació.
Aquesta orquestra , nascuda a cavall d’Igualada i Vic, va ser una iniciativa de Jordi Mora, músic experimentat, tant en l’àmbit de la direcció d’orquestra, com en el de la pedagogia. Mora és considerat un dels més destacats estudiosos de la fenomenologia del so i de la música. La dirigeix des del 1999. L’Orquestra Segle XXI també oferirà un altre concert al Teatre l’Atlàntida de Vic el 13 de juliol.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions