El passat dissabte la Policia Municipal de Sabadell va detenir un home de 46 anys que tenia vigent un requeriment judicial pendent de detenció mentre es discutia amb un conductor per un incident de trànsit.
La detenció es va produir a les 19.27 h a l’avinguda de Francesc Macià. Els agents van immobilitzar el vehicle de la persona detinguda i van instruir les corresponents diligències judicials. A aquesta intervenció es van requerir dues unitats de la Policia.
ARA A PORTADA
-
Sabadell Sabadell reprova el regidor de Vox que va fer veure que disparava un tret al ple Aleix Pujadas Carreras
-
Sabadell El terreny de la futura ciutat esportiva del CE Sabadell, inundat pel temporal Albert Acín Serra
-
-
Sabadell "És un aparcament de motos": Veïns de la Creu de Barberà reclamen recuperar la plaça més antiga del barri Marta Ordóñez
-
Sabadell Sense tren, sense informació i sense alternatives: un any caòtic a la xarxa de Rodalies Jan Cañadell Puigmartí
- Esquerra demana fermesa a l'equip de govern davant l'amenaça d'Endesa
Publicat el
05 d’agost de 2019 a
les 11:24
Notícies recomenades
-
Sabadell
Ensurt per un cable que treia guspires al Centre
-
Sabadell
El 'nou' ESDI ja té disseny: serà més sostenible i obert a la ciutadania
-
Sabadell
Sabadell apujarà un 2,5% els impostos municipals el 2027 entre crítiques de l'oposició
-
Sabadell
Comença la campanya de vacunació contra la grip i la covid: “No hem d’esperar al pic de contagis”
-
Sabadell
Les pluges provoquen el despreniment d'una xemeneia a Merinals: "Se'ns ha inundat el pis!"
-
Sabadell
La Crida denuncia la "mala gestió" del govern de Sabadell davant els darrers aiguats