ARA A PORTADA
- La zona blava torna a ser de pagament
Publicat el
16 d’agost de 2019 a
les 11:59
Actualitzat el
16 d’agost de 2019 a les
17:19
La policia municipal va identificar dijous dos gossos de raça podenc i Spaniel Bretó al carrer de França amb el carrer d’Eslovènia.
Un testimoni va observar com el conductor del vehicle els abandonava. Els policies, en identificar-los, van saber que els havien sostret la nit abans.
Els animals van ser traslladats a la protectora d’animals i es va contactar amb els propietaris per recuperar-los.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell El dispositiu pel pas del Tour de França es gestiona des de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Ja ha arribat l'hora de la piscina descoberta
-
Sabadell
Batucades, sopars populars i concerts: la Festa Major de la Serra d’en Camaró torna amb força
-
Sabadell
Dia de l'Orgull LGTBI+ a Sabadell: horari de la manifestació i la festa
-
Sabadell Una bala irromp en un habitatge de Sabadell durant la revetlla de Sant Joan: els Mossos investiguen un possible tret a l’aire
-
Sabadell
El Centre i la Creu de Barberà, barris preferits dels sabadellencs per a viure-hi