ARA A PORTADA
- El temps: cap de setmana estival
Publicat el
29 d’agost de 2019 a
les 12:21
Actualitzat el
29 d’agost de 2019 a les
12:24
El sindicat CGT ha convocat una nova jornada de vaga a Rodalies aquest divendres 30 d'agost i diumenge 1 de setembre que afectarà totes les línies, incloses, per tant, les R4 i R12 que passen per Sabadell. Els sindicalistes volen que s'augmentin les taxes de reposició dels treballadors, que es respecti la conciliació familiar i que es freni l'externalització de serveis.
Pels dos dies d'aturades s'han decretat uns serveis mínims del 40 per cent de 12 a 16 h i de 20 a 24 h. La resta del dia els trens circularan amb els horaris habituals. Els horaris actualitzats es poden consultar a les pàgines web de Rodalies i Renfe, aplicacions mòbils i al telèfon d'informació 900 41 00 41.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Salven la vida a un motorista accidentat en un dels accessos a Sabadell
-
Sabadell
Vivac, escalivada i una muntanya màgica: com Jaume Monmany va portar la Flama del Canigó a Sabadell
-
Sabadell
"No hi ha hagut cap incident seriós": un centenar d'avisos als Bombers per Sant Joan a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Cau un cotxe amb quatre ocupants a les vies del tren al costat de l'Aeroport de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | La revetlla de Sant Joan a Sabadell, en imatges
-
Sabadell
Relleu a la presidència de la UES: Xavier Oller substitueix Josep Maria Manyosa