Amb la remodelació de la plaça de Montcortès, el barri de Torre-romeu guanya una zona d'activitats lúdiques per a joves, a partir de 14 anys, amb zones d'estades i passeig. El disseny del projecte ha respost a les necessitats dels més joves que demanaven un espai de lleure.
El tinent d'alcaldessa de Cohesió Territorial, Jesús Rodríguez, ha assenyalat que "són espais necessaris, ja que fomenten la relació del jovent, permeten desenvolupar diferents habilitats i alhora combaten el sedentarisme i un ús excessiu de les pantalles en aquesta franja d’edat, per mitjà de l’esport".
ARA A PORTADA
-
-
Els cribratges de càncer de mama de Sabadell "sí que funcionen", però hi ha "un 30% de dones que no s'hi presenten" Redacció
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
Enllestides les obres de remodelació de la plaça de Montcortès, a Torre-romeu
- El temps: cap de setmana estival
Publicat el 30 d’agost de 2019 a les 17:11
Actualitzat el 30 d’agost de 2019 a les 20:24
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
Veïns de Sabadell: "Ens cal un caixer automàtic al barri"