ARA A PORTADA
Dues diades per acabar la temporada castellera
- Després dels núvols, sol
Publicat el 14 d’octubre de 2019 a les 19:40
Actualitzat el 14 d’octubre de 2019 a les 22:04
Els Saballuts van celebrar la seva diada castellera el cap de setmana passat amb una actuació a la plaça de Sant Roc amb Castellers de Berga, Castellers de Santpedor i de Montcada, i allà van descarregar 2pd4, un 5d7, un 7d7, un 4d7 i un pd5 per tancar l’actuació.
Diumenge, la colla va descarregar 4d8, un 3d8, un 5d7, 2pd5 i 10pd4 per acabar l’actuació de la seva pròpia diada. Uns castells de 8 que van haver-se de treballar una mica pels canvis de tronc a causa de baixes recents. La colla va actuar novament amb Bordegassos de Vilanova, Castellers de la Vila de Gràcia i Moixiganguers d’Igualada. Tot i això, es va poder gaudir de la jornada amb total seguretat i descarregant tots els castells. Més tard, unes 200 persones van assistir a un dinar de germanor.
D’altra banda, els Saballuts no han assajat aquest dilluns amb motiu del seu posicionament contra la sentència del Tribunal Suprem com a mostra de solidaritat amb els presos independentistes i les seves famílies.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Marató de 3Cat beca un projecte d'investigació de Sabadell: "Serà una alternativa sanitària a tractaments actuals"
-
Sabadell
Nou espai de memòria als Tallers de l’Aviació Naval
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers