ARA A PORTADA
-
Les pastisseries de Sabadell tanquen un Sant Joan amb vendes a l'alça i la coca de crema guanyant terreny Marta Ordóñez
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
-
VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Relleu a la presidència de la UES: Xavier Oller substitueix Josep Maria Manyosa Aleix Pujadas Carreras
Estudiants de Sabadell tallen l'accés a la ciutat per la C-58 durant més de tres hores
La manifestació, en la qual han participat dos centenars de joves, s'ha desenvolupat sense incidents
- Una artista dels sandvitxos i la pastisseria artesana
Publicat el
16 d’octubre de 2019 a
les 14:42
Actualitzat el
16 d’octubre de 2019 a les
20:34
[Marta Ordóñez / P. J. Armengou]
Uns dos centenars d'estudiants provinents d'instituts de tot Sabadell i convocats pel Moviment Estudiantil de Sabadell s'han concentrat aquest dimecres al matí a la plaça del Mil·lenari, on han tallat l'accés a la ciutat des de la C-58. La manifestació ha deixat atrapats molts conductors a l'entrada de la ciutat durant més de tres hores.
La majoria dels manifestants són menors. Una de les manifestants, la Laia, explica al D.S. que és el primer cop que acudeix a una manifestació i assegura que aquest cop ho ha fet perquè la situació és "per ocupar els carrers". La calma ha regnat durant les prop de tres hores de tall, tret d'alguns petits enfrontaments dialèctics amb alguns conductors. La majoria d'ells però, han esperat pacientment a que acabés la protesta.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Nou toc d'atenció a Fuoli, aquest cop, des de la Moncloa
-
Sabadell
Crema una zona forestal al costat de la Masia de Can Deu
-
Sabadell
Una sabadellenca, entre les millors notes de la Selectivitat 2026 a Catalunya
-
Sabadell
El ple rebutja la construcció de la biblioteca de Gràcia
-
Sabadell
Farrés condemna "amb rotunditat" el moment "desafortunat i profundament ofensiu" protagonitzat per Fuoli
-
Sabadell
El Torrent del Capellà ret homenatge a qui va aixecar el barri del no-res: "Hi ha gent que vivia en coves"