ARA A PORTADA
Crida a la calma després de la batalla campal a la Gran Via
Sabadell
Tots els partits amb representació al ple han reaccionat aquest matí a la manifestació i les càrregues policials d'ahir al vespre davant la Policia Nacional
- Una artista dels sandvitxos i la pastisseria artesana
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
16 d’octubre de 2019 a
les 08:59
Actualitzat el
17 d’octubre de 2019 a les
00:19
La batalla campal d'aquest dimarts al vespre a la Gran Via ha generat la reacció de diferents polítics sabadellencs, que fan una crida a la protesta pacífica. L'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, ha explicat al D.S. que condemna els esdeveniments d'ahir al vespre, que considera que no es mereix la ciutat de Sabadell: "no podem permetre aquest tipus d'accions a la ciutat", ha dit. Farrés creu que "és un fracàs pels que creiem en el diàleg" i fa una crida a la calma i a dialogar per poder "encarar el futur amb certes garanties". Marta Farrés considera que els cossos de seguretat "han fet una actuació en el marc del que és la seva feina, garantir la seguretat de tothom".
El primer tinent d'alcaldessa i portaveu del govern local, Pol Gibert (PSC), ha condemnat la violència, i ha dit que "la nostra ciutat no pot tolerar comportaments com els viscuts aquesta nit". Gibert afegeix que "sempre hem estat capaços de fer compatible la protesta amb el civisme, i així ha de seguir sent".
En una línia similar, la segona tinenta d'alcaldessa i portaveu del grup municipal de Podem, Marta Morell, rebutja els aldarulls i defensa que "res justifica les imatges que estem veient a Sabadell o Barcelona". La podemista creu que tots els partits sabadellencs tenen l'obligació de fer una crida a la manifestació pacífica i de rebutjar la violència.
Per part de Ciutadans, el portaveu del seu grup municipal, Adrián Hernández, creu que l'Ajuntament no es pot mantenir en silenci "davant els actes vandàlics que uns totalitaris estan fent a la ciutat".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell