ARA A PORTADA
-
Retrobar-se amb el professor d'EGB mig segle després: "Va ser un referent que ens va marcar molt" Jan Cañadell Puigmartí
-
El Parc Taulí fa una donació pediàtrica d’òrgans sense precedents a l’hospital Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Berta Busquets: "L'endemà d'aixecar un Mundial havia d'agafar un bus a les set del matí per anar a la universitat" Sílvia Fernández Sequero
-
Un any per les eleccions municipals: Marta Farrés podrà retenir la majoria absoluta a Sabadell? Albert Acín Serra
-
- El temps: vaga ennuvolada
Publicat el
17 d’octubre de 2019 a
les 23:51
Actualitzat el
18 d’octubre de 2019 a les
09:31
Aquest divendres 18 d'octubre qui vulgui fer vaga i manifestar-se al carrer no haurà de patir pel sol. S'espera que tota la jornada faci núvol, i el sol no tregui el cap fins ben entrada la tarda.
No s'espera que plogui aquest divendres, tot i que sí dissabte. Les temperatures es mantindran en uns 13 graus de mínima i 26 de màxima.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Campoamor viu una Festa Major multitudinària amb una plaça Picasso plena d’activitat
-
Sabadell
Petit incendi de vegetació al parc de la Clota
-
Sabadell
La Festa dels GPPs reivindica una segona oportunitat pels gossos estigmatitzats
-
Sabadell
El primer laboratori clínic "verd" de l'Estat, a Sabadell: quins canvis fa el Parc Taulí per aconseguir-ho?
-
Sabadell
FOTOS | Oncolliga reuneix solidaritat i compromís en el seu 17è Sopar Solidari
-
Sabadell
Queixes veïnals al Centre per l’abandonament de mobles i electrodomèstics al carrer