
ARA A PORTADA
Lourdes Ciuró (JxS) lliga el suport a una investidura espanyola "a seure en una taula de negociació"

- Dissabte amb possibilitats d'algun ruixat

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 31 d’octubre de 2019 a les 18:38
Actualitzat el 31 d’octubre de 2019 a les 18:57
La portaveu del grup municipal de Junts per Sabadell, Lourdes Ciuró, ha presentat aquest dijous a la tarda la campanya de Junts per Catalunya a les eleccions generals del 10 de novembre acompanyada d'altres regidors i membres de la formació. Com en els comicis del mes d'abril, la llista per Barcelona l'encapçala Laura Borràs i l'eslògan és "Ni un vot enrere". Al cartell de campanya s'hi poden veure retrats de la mateixa cap de llista, de l'expresident de l'ANC Jordi Sànchez (empresonat i inhabilitat) i Carles Puigdemont, entre altres.
[caption id="attachment_114447" align="aligncenter" width="700"]
Ciuró, amb els regidors Francesc Baró i Quim Carné a la seva dreta i esquerra respectivament / D.S.[/caption]
"Som en campanya per l'altivesa i la xuleria de Pedro Sánchez", ha dit Ciuró en una atenció als mitjans prèvia a la tradicional fotografia amb el cartell de campanya. L'exdiputada sabadellenca ha lligat el suport del seu partit a la formació de govern a Espanya "a canvi de seure en una taula de negociació" i "donar una sortida als més de dos milions de persones que reivindiquen al carrer el seu dret a l'autodeterminació". En aquest sentit, garanteix que "els nostres vots no seran mai a canvi de res" i que els vots a Junts aniran a favor de Catalunya: infraestructures, reconeixement del dèficit fiscal, serveis socials, etc.
Els juntaires es presenten a les eleccions "per ser la veu dels represaliats" a Madrid. Aquells, segons Lourdes Ciuró, a qui una sentència "ignominiosa" ha condemnat injustament "per no haver fet res, per uns delictes inventats". L'ara regidora a l'Ajuntament ha reclamat, fent al·lusió a l'eslògan de la seva campanya, "ni un vot enrere", apel·lant la ciutadania a no quedar-se a casa per guanyar-se el dret a l'autodeterminació a les urnes.

Notícies recomenades
-
Sabadell Una finestra surt volant des d’un onzè pis a la carretera de Prats de Lluçanès
-
Sabadell FOTOS | "A l'Antàrtida es tenen molt bones converses al voltant d'unes infusions"
-
Sabadell "Necessitem una residència per a la gent gran amb trastorns mentals a Sabadell"
-
Sabadell FOTOS | Salut Mental Sabadell celebra el seu trentè aniversari
-
Sabadell Estudien ampliar la rehabilitació d'edificis amb el nou pla de barris
-
Sabadell Desallotgen un edifici de Ca n'Oriac pel mal estat dels baixos