ARA A PORTADA
Apareixen banderes espanyoles en diferents espais de Sabadell
- Votacions amb més fred
Publicat el
09 de novembre de 2019 a
les 17:13
Actualitzat el
09 de novembre de 2019 a les
17:30
El col·lectiu Somos Resistencia ha omplert de banderes espanyoles diferents espais de Sabadell. Coincidint amb la jornada de reflexió, les banderes s'han instal·lat en espais on aquest dissabte el Tsunami Democràtic ha convocat l'inici de les columnes que confluiran a la plaça Doctor Robert.
Concretament, les banderes han aparegut a la plaça del Pi, a la plaça del Mestre Planas, a la plaça de la Creu Alta, al Mur de la Llibertat i a la plaça del doctor Robert. El col·lectiu ha penjat un vídeo reivindicat l'acció.
https://twitter.com/ElsTrabucaires/status/1193065658436718593?s=19
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"