ARA A PORTADA
-
Sabadell El sabadellenc Jaume Cusidó crea una app gratuïta per planificar fotografies astronòmiques i seguir el gran eclipsi del 12 d’agost León Guerrero
-
-
Sabadell Torre-romeu, un agost sense refugis climàtics: un dels barris més aïllats de Sabadell es queda sense espais per combatre la calor L.G.
-
-
Sabadell Florence Libotte: "Saber que el nostre treball pot ajudar una missió espacial europea és enormement motivador" León Guerrero
El diàleg interreligiós celebra el seu vintè aniversari a la ciutat
Sabadell
Diverses comunitats de la ciutat participaran en un acte commemoratiu que començarà a la plaça Vila Arrufat i finalitzarà al Casal Pere Quart
- Una ciclista ferida en ser atropellada al centre de Sabadell
Publicat el
14 de novembre de 2019 a
les 14:25
En una cantonada de la plaça Vila Arrufat hi ha tres arbres ben diferents: una olivera, un xiprer i un llorer. Simbolitzen la pau, l’acolliment i la victòria. Van ser plantats l’any 2000 durant la primera trobada del grup de diàleg interreligiós de Sabadell, en el qual van participar fidels de diferents creences. Entre altres, musulmans, catòlics, baptistes, i budistes. Prop de vint anys després, aquest indret serà de nou escenari del mateix acte interreligiós i ecumènic.
L’acte, que es farà el proper divendres 15 de novembre, començarà a les 17 h a la plaça de Vila Arrufat. Concretament a la cantonada entre el carrer Lacy i el carrer del Migdia. Intervindrà en primer lloc Maria Teresa Relat, membre fundador del grup de diàleg interreligiós del Moviment Ecumènic de Sabadell. L’alcaldessa de la ciutat, Marta Farrés, finalment no podrà assistir a l'acte.
Encara a la plaça Vila Arrufat, una coral formada per membres de diverses comunitats religioses i dirigida per Marc Alguersuari interpretarà en català el famós Cant de joia o Oda a l’Alegria, pertanyent a la novena simfonia de Ludwig Van Beethoven, amb lletra del poeta alemany Friedrich Schiller.
Els participants es desplaçaran després al Casal Pere Quart, a la Rambla, on Francesc Torredeflot, director de l’Associació Unesco per al Diàleg Interreligiós (AUDIR), dirigirà unes paraules als assistents. Tot seguit hi haurà torn perquè membres de cada comunitat expliquin el diàleg interreligiós. Després d’uns minuts de silenci, es cantarà El vent i s’oferirà un petit refrigeri.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
El sabadellenc Pol Gibert, nou vicepresident primer de l’Agència Catalana de Turisme
-
Sabadell
Casar-se convenç les parelles de Sabadell: "Tornaria a viure aquell dia cada any de la meva vida"
-
Sabadell
Qui farà d'alcalde accidental durant les vacances de Farrés?
-
Sabadell
Nou dispositiu policial a Ca n'Oriac en el marc del pla Kanpai amb tres detinguts, dues entrades i 37 identificats
-
Sabadell
Dos multireincidents amb nombrosos antecedents acaben detinguts en un control rutinari a la plaça d'Espanya
-
Sabadell Troben el jove que havia desaparegut dimecres a Sabadell