El Diari de Sabadell sorteja entre els seus lectors una fantàstica panera de Nadal amb productes gourmand típics per aquesta època i idonis per compartir-los amb familiars i amics. El lot, gentilesa de l’establiment Cafestes Gourmet, està valorat en 135 euros.
Es tracta d’una desena de productes dolços que poden complementar la sobretaula dels àpats nadalencs, amb bombons de praliné de la casa Trifulot, un panettone milanès o una selecció de 30 tès, tot regat amb un Moscato d’Asti o un cava rosat de la bodega Parés Baltà. La cistella es completa amb un petit lot de carquinyolisartesansd’ametllad’Horta i una capsa d’ametlles fines garrapinyades Moscovitas d’Astúries.
Com el puc guanyar?
Per participar-hi, cal que ens envieu una foto on ens mostreu com celebreu el Nadal, amb la intenció que compartiu amb la resta dels lectors com prepareu les festes, ja sigui decorant la casa, fent el pessebre o muntant l’arbre, trobant-vos amb familiars, amics, entitats, etc.
Cada participant pot enviar una fotografia, i l’ha de fer arribar a la redacció del Diari a través de les xarxes socials, ja sigui a Twitter, Facebook, Instagram, WhatsApp (682 146 542) o per correu electrònic a sabadell@diaridesabadell.com. En tots els casos cal indicar-nos el nom i cognom d'un participant.
[caption id="attachment_119347" align="aligncenter" width="900"]
Totes les fotos rebudes es publicaran en una galeria a la web del diari (www.diaridesabadell.com). De la mateixa manera, algunes d’elles, com la guanyadora, també es publicaran a l’edició de paper.
Terminis
Podeu enviar les fotos fins el divendres 20 de desembre a les 8.00 h. A partir de llavors, es farà el sorteig automàticament amb totes les instantànies rebudes a través de l'aplicació web Sortea2, i el dia 21 es comunicarà a l'edició en paper i a través de les xarxes socials. El guanyador haurà de recollir el lot a la seu del Diari (c/ Les Valls, 10, 2a planta) entre els dies 23 i 24 de desembre. Molta sort a tothom!
Lot de productes (detall)
Protecció de dades
D’acord amb la LOPD i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell del 27 d’abril relatiu a la protecció de persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació de dades, s’informa als participants d’aquest concurs que les seves dades seran incloses en un fitxer de titularitat de Novapress Edicions S.L., amb la finalitat de realitzar la gestió d’aquest concurs. Així mateix, s’informa de la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes inclosos en la legislació vigent, mitjançant una instància presentada a Novapress Edicions a través del correu administracio@diaridesabadell.com. El fet de presentar-se a la present edició del concurs implica l’acceptació de tots i cadascun dels apartats d’aquest reglament.