ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
- Xocolates d’origen, amb qualitat i per gaudir-les amb plaer
Publicat el
13 de desembre de 2019 a
les 16:20
Actualitzat el
14 de desembre de 2019 a les
15:59
L'Ajuntament de Sabadell ha anunciat la suspensió de totes les activitats esportives previstes per avui a l’aire lliure i recomana no anar a parcs infantils ni tampoc a espais amb arbrat pel fort vent. A més, aquest divendres els serveis municipals han contactat amb els centres educatius perquè els infants no surtin al pati.
El Comitè d’Emergències, integrat per responsables de diversos serveis municipals, regidors i regidores i presidit per l’alcaldessa, Marta Farrés, s’ha reunit aquest migdia per valorar les actuacions de l’Ajuntament en relació amb l’episodi de vent que afecta la ciutat. Entre les decisions que s’han pres, s’ha decidit suspendre les activitats esportives a l’aire lliure previstes per al dia d’avui al terme municipal.
Així mateix, s’aconsella a la ciutadania que en cas de desplaçar-se, cal allunyar-se de tanques d’obres o altres elements que puguin sortir volant o desplaçar-se amb el vent. D’altra banda, en el cas de l’escola La Roureda, per prevenció i davant l’existència d’arbrat abundant al pati, s’ha demanat a pares i mares que no portin els nens i nenes al centre aquesta tarda.
Des dels serveis de Comerç s’ha contactat amb els hostalers per demanar-los que retirin de la via pública aquells elements que puguin suposar un risc per als vianants o per a la circulació. Amb motiu de la ventada, també s’ha reforçat el servei de tècnics d’emergència d’urbanisme per si cal inspeccionar elements afectats pel vent.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?