ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
Vídeo: El fenomen 'Un violador en el teu camí' arriba a Sabadell
- Xocolates d’origen, amb qualitat i per gaudir-les amb plaer
Publicat el 13 de desembre de 2019 a les 16:34
Actualitzat el 13 de desembre de 2019 a les 22:08
El Cercle Republicà 1 d'octubre s'ha unit a l'onada d''Un violador en el teu camí', una performance que es va iniciar a Xile i s'ha exportat arreu del món. L'acte ha aplegat divendres al voltant d'una cinquantena de dones a la plaça de Sant Roc.
Es tracta d'un moviment que assenyala les violències masclistes, i incorpora l'expressió corporal amb els ulls tapats amb una bena, en solidaritat amb les víctimes d'abusos i violència sexual. Els concentrats cantaran la versió en català de l'himne creat pel col·lectiu xilè Las Tesis.
Abans de començar l'actuació, les concentrants han assajat un parell de vegades la cançó al ritme d'una caixa flamenca que marcava els tempos. No només han assistit sabadellenques, també una dona xilena que està de turisme per la ciutat, la Patricia, ha contemplat emocionada com el moviment sorgit al seu país ha atravessat fronteres.
https://twitter.com/DiariDeSabadell/status/1205550659954774016?s=20
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa