ARA A PORTADA
-
-
Sabadell, entre el millor 12% de ciutats segons el disseny per a la salut i el benestar: "Encara hi ha marge de millora" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
La unitat del Taulí que no dorm: preparada per operar les 24 hores els 365 dies de l'any Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Així opera l'Oficina de Desapareguts des de Sabadell: "Quan es troben restes humanes, el telèfon no para de sonar" Marc Béjar Permanyer
FGC modifica el servei aquesta nit

- Canvis en el servei d'FGC per aquest Sant Esteve
Publicat el 24 de desembre de 2019 a les 23:59
Actualitzat el 24 de desembre de 2019 a les 00:39
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) modifica els seus horaris, donada la demanda associada durant les festes de Nadal. Entre el dimarts 24 de desembre i el dimarts 7 de gener de 2020, els horaris dels trens d’FGC s’ajustaran a les característiques especials d’aquestes dates i a les necessitats dels usuaris amb l’objectiu de fomentar l’ús del transport públic i la mobilitat sostenible.
Aquest dimecres, dia de Nadal, els trens circularan fins a les 02.00h mentre que per Sant Esteve ho faran fins a les 00.00h.
Notícies recomenades
-
Sabadell L’Aeroport de Sabadell tanca un maig a l’alça en operacions però amb menys passatgers
-
Sabadell Consulta el programa de la Festa Major de Can Rull de Sabadell
-
Sabadell El comerç de Sabadell surt al món a transformar-se
-
Sabadell El projecte Bressònic consolida les arts escèniques i la música a l'educació infantil de Sabadell
-
Sabadell Consulta el programa de la Festa Major de Ca n'Oriac 2025
-
Sabadell FOTOS | Un camió perd la càrrega en mig d'una rotonda a Sabadell