ARA A PORTADA
Ciutadans creu que l'Ajuntament no fa prou per combatre la processionària
- Una hamburgueseria vegana que reivindica el "fast good food"
Publicat el
09 de gener de 2020 a
les 16:37
El grup municipal de Ciutadans considera que l'Ajuntament de Sabadell no fa prou per combatre la plaga de la processionària a la ciutat. Així ho manifesten en un comunicat, en què destaquen que les mesures impulsades a dia d'avui no són suficients per eradicar aquesta plaga.
La formació taronja destaca que l'anterior executiu ja implementava mesures que quedaven curtes, segons consideren en un comunicat, i tot i que els socialistes ho van criticar segueixen les mateixes passes. "Tampoc han adoptat les solucions apropiades per a resoldre el problema, com demostra l'alta presència d'aquests insectes en el curt període d'altes temperatures", apunten en el text.
La força destaca que el contacte amb les erugues provoca irritació, fet que les converteix en més perilloses en zones com centres escolars.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu