ARA A PORTADA
-
La tàpia, el material de la façana accidentada a Sabadell: "S'ha fet servir tota la vida" Aleix Pujadas Carreras
-
-
-
"Combino els estudis amb quatre feines" o "treballo des que feia batxillerat": els joves, cada cop més sí-sí que ni-ni Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Veïns de l'històric barri de 'Las Latas': "No podem assumir més gent, no hi ha aparcament i ens sentim empresonats" Marta Ordóñez | León Guerrero
Sense data per reparar les escales avariades de Rodalies a Sabadell
Les escales mecàniques de l'estació de Sabadell Centre estan fora de servei des del gener
- Demanen ajuda per trobar el propietari d'un mòbil perdut a Sabadell
Publicat el
10 de febrer de 2020 a
les 14:06
Actualitzat el
10 de febrer de 2020 a les
21:29
Les escales mecàniques de l'estació de Sabadell Centre de Rodalies estan avariades des del 26 de gener. Segons fonts de l'empresa ferroviària consultades pel D.S., no hi ha cap previsió per arreglar-les pròximament. Les escales van quedar sense servei després d'unes inundacions, i l'empresa encarregada d'arreglar-les encara no sap quan les podrà posar en funcionament de nou.
https://twitter.com/jcanals13/status/1226822882917044226?s=20
https://twitter.com/Isabel20311283/status/1222485687951417345?s=20
L'estat de les escales a les estacions de Rodalies ha estat motiu de crítiques dels usuaris des de fa setmanes. I no és la primera vegada que unes escales queden fora de servei i triguen mesos a arreglar-les. Les escales de l'estació de Sabadell Nord han estat tres mesos avariades, des del novembre, i no s'han arreglat fins fa pocs dies. I a Sabadell Sud, l'ascensor tot just torna a funcionar.
Fora de la ciutat, la història es repeteix: a l'estació d'Arc de Triomf (Barcelona), les escales fa tres setmanes que no funcionen; a Badalona, estan avariades des de fa mesos; i a Terrassa no s'han arreglat fins fa poc, després de moltes setmanes sense funcionar.
Entre el juliol del 2017 i el març del 2018, l’estació de Sabadell Centre va romandre tancada per obres de millora. Es van invertir 2,3 milions d’euros per millorar l’accessibilitat a les andanes i instal·lar noves escales mecàniques i ascensors. Les obres van anar a càrrec de l'empresa TECSA, amb seu a Montcada i Reixac. Les actuacions formaven part del pla d'accessibilitat per a les estacions de rodalia de Barcelona, amb un pressupost de 100 milions d'euros. A més de les obres a Sabadell, el pla també s'ha desenvolupat –o s'està desenvolupant encara– a diverses estacions de l'R4 com ara Vacarisses, Torre Baró o Manresa.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Primer pas per reconvertir l’antiga fàbrica Tèxtil Riba en un bloc de 24 habitatges
-
Sabadell
Canvis a l’escola La Romànica: en pintaran la façana i en renovaran el revestiment
-
Sabadell
'Migas' de rècord: els Ballesteros en reparteixen 600 racions a Sabadell
-
Sabadell Cau un fals mecànic a Sabadell que intentava estafar centenars d'euros a persones grans
-
Sabadell
Els docents i els metges enceten una setmana de reivindicació a ambdós sectors
-
Sabadell Quatre detinguts en el desmantellament de dues plantacions de marihuana