ARA A PORTADA
-
-
Marta Farrés: "No volem que els delinqüents entrin per una porta i surtin per l'altra. Els volem a la presó" Albert Acín Serra
-
Nova llei contra la multireincidència: una desena de delinqüents de Sabadell podran anar a la presó Albert Acín Serra
-
Queixes per l'oci nocturn al Centre de Sabadell: "No volem eliminar-lo, sinó trobar un equilibri de convivència" Jan Cañadell Puigmartí
-
La fàbrica que fa fil amb la llana d'ovelles gais rescatades a una granja d'Alemanya Marc Béjar Permanyer
Sabadell eleva a 2,2 milions d'euros la inversió per arreglar ferms i voreres
- Ja quasi no hi ha qui amassi
Publicat el
17 de febrer de 2020 a
les 10:36
Actualitzat el
17 de febrer de 2020 a les
11:35
La Junta de Govern Local ha aprovat aquest dilluns doblar la inversió prevista en la inversió de ferms i voreres de Sabadell. Així, es destinaran 2,2 milions d'euros per als propers dos anys.
L'adjudicatari serà l'empresa Firtec, SAU, per un import de 2.270.000 euros, amb vigència de dos anys i possibilitat de prorrogar el contracte dos anys més. La suma suposa doblar l'import previst de 647.500 euros anuals als 1.135.000 euros.
"No es tracta d'una mesura prevista com a pla integral, sinó d'actuació a mesura que es detectin necessitats", ha destacat el portaveu del Govern el roda de premsa, Pol Gibert.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Can Llong confia recuperar la masia per al barri
-
Sabadell
Sabadell celebra la seva primera Matinal Sexual
-
Sabadell
ENQUESTA | De què et disfressaràs aquest Carnaval?
-
Sabadell
Cap ferit i més d'un centenar d'incidències durant la ventada: "Hi va haver una coordinació excel·lent"
-
Sabadell
Un detingut en el segon robatori aquesta setmana a la Nova Creu Alta
-
Sabadell
Sabadell i el Vallès miren de recuperar el pols després de la ventada