ARA A PORTADA
-
Un univers cultural inimitable: deu cites imprescindibles més enllà de Sabadell i Terrassa Marc Béjar Permanyer
-
-
Els teus fills pagaran més per quedar-se a dinar a l'escola: quant s'encareix el menjador? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Terratrèmol a Junts per Sabadell: Lluís Matas vol ser candidat mentre el partit l’intenta expulsar Albert Acín Serra
-
Instal·len panells informatius a les parades del bus
- Un mort en estavellar-se una avioneta de Sabadell a Navarra
Publicat el
20 de febrer de 2020 a
les 15:40
L’Ajuntament de Sabadell ha començat a instal·lar 10 noves pantalles d’informació municipal a diversos punts de la ciutat, que substitueixen les que hi havia fins ara. A més, s’instal·laran 35 pals de parada d’autobús que incorporen informació a temps real a través del sistema SAE, que gestiona Transports Urbans de Sabadell (TUS).
L’objectiu d’aquestes actuacions és millorar l’accés de la ciutadania a la informació que pot ser del seu interès. Així en el cas dels panells, que disposen de tecnologia LED per augmentar la seva visibilitat, a banda de la informació d’activitats culturals, esdeveniments o informació municipal, s’informarà també de les incidències del trànsit.
Les pantalles d’informació municipal que es renoven estan ubicades a: l’avinguda de Matadepera a l’alçada de la plaça del Pi, plaça de Catalunya, carretera de Terrassa amb el carrer de Manuel de Falla, ronda de l’Ebre, carrer de les Tres Creus, carrer de Latorre a l’alçada de la Rambla, plaça del Mil·lenari i carretera de Barcelona. A més, se n’instal·len 2 de noves a la cruïlla entre la ronda de Zamenhof i l’avinguda de l’Onze de Setembre i a l’avinguda de Josep Tarradellas.
Respecte als 35 nou pals solars amb pantalla, permetran disposar de més punts de parada amb informació sobre el temps d’arribada dels autobusos, així com missatges sobre les incidències principals del servei. Les primeres que s’han instal·lat són a la rambla d’Ibèria, 51 i la rambla d’Ibèria a la cruïlla amb el carrer de Jacquard, en les parades principals d’intercanvi modal amb el servei de FGC.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell En Comú proposa cinc mesures per revitalitzar Torre-romeu i reclama més inversió al barri
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la Passada de Sant Antoni Abat
-
Sabadell
Tanca el Club d'Avis de la plaça del Vallès: "Ningú vol reemplaçar la junta actual"
-
Sabadell
El sector immobiliari es tornarà a reunir a Sabadell en el tercer Ments Brillants
-
Sabadell
Un any del trasllat del mercat ambulant de Campoamor: “Les opinions estan dividides”
-
Sabadell
Els autobusos de Sabadell (TUS) tornen a batre rècord d’usuaris amb 17,7 milions de viatges