ARA A PORTADA
- La cantant de 'trap' Santa Salut actuarà el 8M a Sabadell
Publicat el
27 de febrer de 2020 a
les 16:19
Actualitzat el
28 de febrer de 2020 a les
11:45
Sabadell dedicarà a Muriel Casals un carrer de la ciutat. Així ho ha aprovat la Junta de Portaveus aquest dijous, d'acord amb la proposta que va plantejar el grup municipal d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC).
Precisament, el grup republicà va plantejar durant el mandat passat, quan formava part del Govern local, que la ciutat reconegués el nom de Muriel Casals amb un lloc preferent de la ciutat. En aquell moment es va dibuixar la possibilitat que fos l'antiga plaça Marcet, actualment plaça de les Dones del Tèxtil.
Ara, en motiu del quart aniversari de la seva mort, els republicans es mostren plenament convençuts que "és l’hora que els sabadellencs i sabadellenques reconeguin la seva figura". La proposta s'ha dut a la Junta de Portaveus, que l'ha aprovat amb 14 vots a favor (ERC, 7; Crida per Sabadell, 3; Junts per Sabadell, 3; Podem, 1), mentre que el PSC s'ha abstingut (10). Només Ciutadans s'hi ha oposat (3).
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els franciscans recorden sant Francesc d’Assís en els 800 anys de la seva mort
-
Sabadell
Llum verda a l'inici de les obres de construcció del nou Mercat de Campoamor
-
Sabadell
FOTOS | Gràcia prem l’accelerador per la seva biblioteca: "L’hem d’aconseguir"
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
“Quan plou, és una odissea”: el temporal torna a posar Rodalies contra les cordes