Un grup de porcs senglars a les portes de Can Deu / CEDIDA[/caption]
ARA A PORTADA
-
Les veus de la inesperada notícia que ningú vol rebre: "És important dir 'ha mort'" Jan Cañadell Puigmartí
-
El batxillerat de Sabadell que "encara és una mica desconegut", però que permet "més flexibilitat i acompanyament" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Adeu a quatre dècades de peix a la mítica Xoni: "Hem fet de psicòlegs per a molts clients" Marc Béjar Permanyer
-
-
La Crida demana la dimissió del càrrec públic a Montserrat Capdevila, investigada en el cas Mercuri Redacció
VÍDEO: Veïns de Can Deu denuncien la presència de porcs senglars al barri
- Cristina Caba, una esquiadora sabadellenca a la Copa del Món FIS Masters
Publicat el
04 de març de 2020 a
les 23:59
Actualitzat el
05 de març de 2020 a les
20:17
Veïns de Can Deu denuncien la presència de porcs senglars que surten del bosc per buscar aliment dins el mateix barri. Es tracta d’un escenari habitual a la zona des de fa anys, però els residents asseguren que s’ha intensificat recentment. Així, demanen una actuació immediata per evitar “mals majors”.
Segons apunten fonts veïnals, la presència d’aquests animals es perllonga durant tot el dia i fins i tot s’han vist a parcs infantils, pistes de futbol i al voltant de l’escola la Floresta. Coincideixen, també, que a partir de la instal·lació del refugi de gats de Prograt a la vora del bosc de Can Deu, fa aproximadament un mes, els porcs senglars hi acudeixen per buscar menjar. “La tanca que delimita el bosc està trencada i entren per aquí. Tot i que podrien fer-ho seguint el camí del bosc, potser reparant la tanca es limitaria l’accés d’aquests animals”, proposa Juan Juárez, veí del barri. Una altra resident, l’Amàlia, demana una presència d’agents rurals per controlar aquestes famílies.
Malgrat mai no s’ha produit cap incident, fonts de l’Ajuntament de Sabadell asseguren que la Policia Municipal actua en casos concrets reconduint els animals al bosc, però que la gestió de les poblacions de porcs senglars competeix a la Generalitat de Catalunya. Les mateixes fonts afegeixen que la presència dels porcs senglars no és exclusiva de Can Deu, sinó que també es dona a altres barris propers al bosc.
[caption id="attachment_131644" align="aligncenter" width="400"]
Un grup de porcs senglars a les portes de Can Deu / CEDIDA[/caption]
Un grup de porcs senglars a les portes de Can Deu / CEDIDA[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
Marta Madrenas defensa a Sabadell l’enduriment contra la multireincidència amb la nova llei de Junts
-
Sabadell
Desencallen el futur dels nous pisos de lloguer assequible de Can Llong
-
Sabadell
Renoven l'enllumenat del passeig dels Almogàvers
-
Sabadell
La botiga Vidal Papers ja té data de tancament
-
Sabadell
Nous usuaris a les estacions de Rodalies de Sabadell atrets per la gratuïtat: “Em va molt bé”
-
Sabadell
Les obres del carrer de Sant Antoni provoquen queixes dels comerciants