ARA A PORTADA
No marxeu de cap de setmana: els Mossos amenacen amb multes a qui se salti el confinament

- No marxeu de cap de setmana: els Mossos amenacen amb multes a qui se salti el confinament
Publicat el 20 de març de 2020 a les 12:31
Actualitzat el 20 de març de 2020 a les 15:19
Els Mossos d’Esquadra, coordinadament amb les policies locals de tot el país, desplegaran a partir d’avui divendres i durant tot el cap de setmana controls policials específics a les principals carreteres i autopistes catalanes en el marc de l’aplicació de les mesures de restricció de la mobilitat previstes a la normativa especial vigent actualment.
Agents de les Àrees Regionals de Trànsit i les Àrees Regionals de Recursos Operatius s’encarregaran de dur a terme aquests punts de control en vies interurbanes i d’entrada a municipis de segones residències. Els agents controlaran que els vehicles que circulen per les vies no estan infringint les mesures de restricció decretades des del passat 15 de març.
https://twitter.com/emergenciescat/status/1240965033728901122
El confinament afecta tota la població, que s’ha de quedar al domicili habitual on viu, i no pot desplaçar-se a altres llocs de residència per passar el cap de setmana. Per aquest motiu, els agents desplegats en aquests punts identificaran i denunciaran totes aquelles persones que circulin sense cap motiu previst en el Real Decret d’Estat d’Alarma i, a més, si el vehicle està ocupat per més d’una persona, es procedirà a denunciar també per aquest fet. Les sancions per infringir aquestes mesures oscil·len entre els 600 i els 30.000 euros.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/18/directe-coronavirus-sabadell-3/
Les activitats a l’aire lliure, passejar, fer esport, anar en bicicleta o córrer estan prohibides. Els Mossos també treballaran per garantir que ningú se salti les mesures legals vigents i denunciaran aquelles persones que no les compleixin.
La policia de la Generalitat informa que, conjuntament amb Protecció Civil, fan una crida a la població perquè respecti el confinament decretat durant tota la setmana (inclòs dissabte i diumenge) i no surti de casa si no és per causes de força major o les que es preveuen legalment. Des del Cos de Mossos d’Esquadra s’apel·la a la responsabilitat i solidaritat de la població per tal d’evitar la propagació de la Covid-19 i el col·lapse del sistema sanitari.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/03/informacio-diari-sabadell-telegram/
Notícies recomenades
-
Sabadell Una finestra surt volant des d’un onzè pis a la carretera de Prats de Lluçanès
-
Sabadell FOTOS | "A l'Antàrtida es tenen molt bones converses al voltant d'unes infusions"
-
Sabadell "Necessitem una residència per a la gent gran amb trastorns mentals a Sabadell"
-
Sabadell FOTOS | Salut Mental Sabadell celebra el seu trentè aniversari
-
Sabadell Estudien ampliar la rehabilitació d'edificis amb el nou pla de barris
-
Sabadell Desallotgen un edifici de Ca n'Oriac pel mal estat dels baixos