ARA A PORTADA
-
-
Josep Rull: "Que content estaria l'avi que el Sabadell torni a ser a Segona Divisió" Marc Segarra Rodríguez
-
Farrés condemna "amb rotunditat" el moment "desafortunat i profundament ofensiu" protagonitzat per Fuoli Redacció
-
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
La direcció del Taulí agraeix l'esforç als seus professionals: "Seguim dempeus i amb esperança"
- FOTOS: Comença el repartiment de les targetes moneder d'ajuts menjador a Sabadell
Publicat el
25 de març de 2020 a
les 17:28
Actualitzat el
25 de març de 2020 a les
18:19
La Direcció i el Comitè Executiu de Crisi de l'hospital Parc Taulí de Sabadell ha emès un comunicat per agrair als professionals la feina que estan fent en plena crisi del coronavirus. La carta, signada pel president de la corporació, Modesto Custodio; el seu director general, Joan Martí, i el membre del Comitè Executiu de Crisi Salvador Navarro, reconeix que la professionalitat que estan mostrant permet seguir al capdavant de la tasca que estan duent a terme per combatre el virus.
"El Parc Taulí afronta el major repte de la seva història, davant la gestió d’una situació del tot extraordinària que ens obliga a adaptar recursos i infraestructures a les necessitats dels ciutadans als quals donem servei", assenyala la carta. En aquest sentit, apunta que el principal i més valuós recurs amb què compten són els treballadors que "amb el seu compromís, dedicació i professionalitat, s'aboquen a la tasca que porten a terme per fer front a aquesta pandèmia".
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/24/directe-coronavirus-sabadell-4/
La Direcció agraeix, per tot plegat, la dedicació: "És per aquest motiu que el Parc Taulí vol expressar el seu agraïment i reconeixement als professionals de tots i cadascun dels àmbits i col lectius que fan possible que, un dia més, seguim dempeus i amb esperança".
El centre repassa i agraeix a tots els departaments i professionals que participen, dia rere dia, en el gran repte que tenen per davant: "Equips assistencials – de facultatius i d’infermeria-, treballadores socials, personal de neteja, manteniment i projectes d’obra, cuina, administratius, personal d’admissions, personal de sistemes d’informació, tècnics, enginyers, personal de suport i extern, que ens ajuda cada dia en les diferents tasques essencials per afrontar el dia a dia, a totes i a tots, gràcies i ànims pels dies de tenim per endavant!", conclou la carta.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/03/informacio-diari-sabadell-telegram/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
El Torrent del Capellà ret homenatge a qui va aixecar el barri del no-res: "Hi ha gent que vivia en coves"
-
Sabadell
Sabadell ja coneix el calendari laboral del 2027: consulta els dies festius
-
Sabadell
La FAVS denuncia Diego Fuoli davant del jutjat de guàrdia de Sabadell per un presumpte delicte d’odi
-
Sabadell
VÍDEO | La 'fàbrica de gelats' més petita del món està a Sabadell
-
Sabadell
La vergonya a Sant Roc que presagiava la condemna al discurs de Diego Fuoli
-
Sabadell
Jutgen un home acusat d'abusar sexualment d'una menor a Sabadell