ARA A PORTADA
-
El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros Redacció
-
Treballar al carrer durant l'onada de calor: "És empipador, i a vegades no tens ombra" Aleix Pujadas Carreras
-
El CAP Concòrdia deixa de ser CAP i ara serà CSIR: què canvia pels 12.000 sabadellencs que hi van? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Creix la mortalitat a les carreteres vallesanes en els primers sis mesos del 2025 Marc Béjar Permanyer
La UAB dona maquinària al Taulí per fer front al coronavirus

- Arriben les targetes moneder per a les famílies amb ajut de menjador
Publicat el 25 de març de 2020 a les 12:44
Actualitzat el 25 de març de 2020 a les 13:16
La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) s'ha sumat a la llista d'empreses i institucions que aquests dies allarguen la mà al professional mèdic per fer front al coronavirus. En aquest cas, la Facultat de Veterinària ha donat una màquina amb la finalitat d'automatitzar l'extracció d'àcid ribonucleic (ARN).
https://twitter.com/UABBarcelona/status/1242496739950690306
La universitat, a més, va donar la setmana passada dues màquines més per fer funcions sanitàries per al professional mèdic del Taulí.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/03/informacio-diari-sabadell-telegram/
Notícies recomenades
-
Sabadell Veïns en contra del nou tanatori de Can Gambús: "Per què el fan aquí?"
-
Sabadell Sabadell tindrà una nova àrea per a deslligar gossos
-
Sabadell Un camió arrenca el cablejat elèctric en ple carrer a Sabadell
-
Sabadell Ampli desplegament per un incident a la residència d'estudiants de Sabadell
-
Sabadell Sabadell ja coneix el calendari de festius del 2026
-
Sabadell Indignació a escoles de Sabadell per la suspensió del ple municipal per la calor: "Que vinguin a les aules, estem a 32 graus"