ARA A PORTADA
L'atenció pediàtrica del nord es concentra al CAP de la Concòrdia
- Alerta ecologista: “La baixada de la contaminació serà flor d’un dia si seguim igual quan s'aixequi el confinament”
Publicat el 26 de març de 2020 a les 17:31
Actualitzat el 26 de març de 2020 a les 20:44
A partir d'aquest divendres, el CAP Concòrdia concentrarà l'atenció pediàtrica del nord de la ciutat. Des d'aleshores, els usuaris dels CAP Creu Alta, Nord i Can Rull que necessitin aquest servei hauran d'anar al CAP de la Concòrcia.
D'altra banda, l'atenció als adults del CAP Concòrdia passa a fer-se al CAP Creu Alta. Així es busca separar al màxim grans i petits per tal de prevenir i evitar el màxim nombre de contagis de coronavirus possibles.
El CAP Gràcia continua tancat i els usuaris s’atenen al CAP dels Merinals. Pel que fa al CAP Ca n’Oriac, l’horari d’atenció és de 8 h a 20 h tots els dies de la setmana.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/03/informacio-diari-sabadell-telegram/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Mor Andreu Segura, conegut col·leccionista i tintinaire sabadellenc
-
Sabadell
Una taula rodona recorda el naixement de la revista 'Can Oriach'
-
Sabadell
La Marató de 3Cat beca un projecte d'investigació de Sabadell: "Serà una alternativa sanitària a tractaments actuals"
-
Sabadell
Nou espai de memòria als Tallers de l’Aviació Naval
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis